nellieblovers

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

#skickavidarenätkärlek

Av maja olsson - 13 september 2013 20:50

taggen #skickavidarenätkärlek på instagram har Nellie skapat och den har hjälpt mig och säkert många fler. NÄTHATär det värsta jag vet! det finns även ett instagram konto vid namn @officialskickavidarenatkarlek som nellie driver. FÖLJ detta komto för jag tror verkligen på att de kan hjälpa folk.


alla har rätt att bli omtyckta av någon/något för alla har något bra. näthat oh mobbning borde inte finnas. men tillsammans kan vi kanske minska de. använd min tagg #jaghatarnäthat på instagram. folk utsätts för näthat varje dag, men det är fel! att folk inte kan förstå att dem sårar andra är sjukt. en sak som är sjukt är självmord på grund av mobbning! självmord är ett ord som inte borde få finnas. jag tror att #skickavidarenätkärlek är någon som kan hjälpa till på något sätt. men om du gör fel är de mycket starkt av dig att säga förlåt, och då menar jag förlåt då du tittar i personens ögon och verkligen menar de!


sprid

#skickavidarenätkärlek och #jaghatarnäthat på instagram


hejdå♥


/maja

/photonellieb

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja olsson - 15 september 2013 11:57

Jag började gilla nellie då jag sett alla andra fanpages och hennes blogg. Jag började med en fanpage. Jag trodde att jag bara skulle ha typ 50 följare och 10 likes på bilderna. Min första bild var en dålig bild med sjukt dålig klippning av bil...

Av maja olsson - 14 september 2013 19:45


Gillade ni bilden? Appen för att klippa ut bilderna är photo cut-out och appen till texten är PicLab. De kommer mer snart ...

Av maja olsson - 14 september 2013 11:33


Mina följare är sjukt goa oc h gulliga. Ni ger mig kraft att fortsätta och massa gulliga kommentarer! Jag mår bäst av att se allt. Ni skriver sjukt snällt t.ex. Du är snäll, Söt, gullig, bäst. Ni är mer en bäst! Ni gör min dag. Varje gång jag öppnar...

Av maja olsson - 13 september 2013 22:36


Hej allihopa! Jag har funderat över att ha en frågestund. Vad tycker ni om det? Ni kan fråga vad ni vill här i kommentarerna. Jag ska oxå lägga upp frågestunden på instagram där jag heter @photonellieb och då kan ni kommentera där. Fråga på nu då! ...

Av maja olsson - 13 september 2013 21:51

              

Presentation


hej! jag är en tjej som älskar Nellie Berntsson. hon är min förebild och detta är en fanblogg om henne! den kommer att handla om Nellie och att motstå mobbning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hästar

 


Ovido - Quiz & Flashcards